Wednesday 31 March 2010

The Road and the Miles to Dundee

So, there I was, walking past the bus station in St Andrews on my way to the bank, when a young lady tourist asked me if I knew where the bus to Dundee went from. I did, and I showed her, and she thanked me with a dazzling smile. Improved my outlook on life no end.



Cold winter was howlin' o'er moorland and mountain
And wild was the surge of the dark rolling sea
When I met about daybreak a bonnie young lassie
Who asked me the road and the miles to Dundee.

Says I, "My young lassie, I canna weel tell ye,
The road and the distance I canna weel gie,
But if you'll permit me to gang a wee bittie,
I'll show you the road and the miles to Dundee."

The lassie consented and gie me her airm
Not a word did I speir wha the lassie micht be
She appeared like an angel in feature and form
As she walked by my side on the road to Dundee.

At length wi' the howe o' Strathmartine behind us
The spires o' the toon in full view we could see,
She said, "Gentle sir, I can never forget ye
For showin' me so far on the road to Dundee.

This ring and this purse please accept as a token
And surely there's somethin' that ye can gi'e me,
That in years to come I'll the laddie remember
Who showed me the road and the miles to Dundee?"

I took the gold pin frae the scarf on my bosom,
And said, "Tak' ye this, in remembrance o' me",
And bravely I kissed the sweet lips o' the lassie
And I pairted frae her on the road to Dundee.

So here's tae the lassie; I canna forget her,
And ilka young laddie wha's listenin' to me,
O never be sweir to convey a young lassie,
Though it's only to show her the road to Dundee.

No comments:

Post a Comment